'محمدمهدی شهریاری' شامگاه شنبه در نشست با فرماندار و مدیران محلی شاهین دژ، بیان کرد: موقعیت طبیعی، واقع شدن در مسیر گردشگری تکاب و آثار تاریخی تخت سلیمان و قرار گرفتن در کنار رودخانه زرینه رود از مزیت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری این شهرستان به شمار می رود.
استاندار آذربایجان غربی همچنین پس از کلنگ زنی طرح دیوار ساحلی سایت گردشگری زرینه رود، گفت: با بهره برداری از این طرح در مکانی به وسعت 100 هکتار، بخش گردشگری این شهرستان رونق بیشتری می گیرد و توسعه همه جانبه شهرستان آغاز می شود.
استاندار آذربایجان غربی همچنین پس از بازدید از کارخانه تصفیه شکر شاهین دژ بر تکمیل ظرفیت تولید و رفع مشکلات این واحد تاکید کرد و از مسوولان محلی خواست تا این موضوع را پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا بازدید از روند اجرای طرح جاده های مواصلاتی این شهرستان در مسیرهای شاهین دژ - میاندوآب و شاهیندژ- تکاب نیز از دیگر برنامه های استاندار در سفر به این شهرستان بود.
استاندار آذربایجان غربی پس از این بازدیدها نیز گفت: روکش آسفالت جاده شاهین دژ- تکاب به طول 50 کیلومتر با 50 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده به مناقصه گذاشته شده و پیمانکار آن نیز مشخص شده است.
شهریاری همچنین جهت تکمیل طرح ورودی شهر شاهین دژ، قول مساعد داد و افزود: این طرح در مجموع چهار کیلومتر است که 2 کیلومتر آن تکمیل شده و با اختصاص 20 میلیارد ریال بودجه بقیه طرح نیز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.
فرماندار شاهیندژ نیز در جریان نشست با استاندار آذربایجان غربی و بازدید وی از طرح های مختلف این شهرستان، گفت: طرح دیوار ساحلی سایت گردشگری زرینه رود در چهار مرحله اجرا و در مرحله اول پس از تکمیل دیوار ساحلی، تاسیسات گردشگری و تفریحی توسط شهرداری شاهین دژ ایجاد می شود.
حسین عباسی ادامه داد: این طرح در مسیر بوکان و در کنار سواحل زرینه رود با 60 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
وی همچنین در خصوص راه های مواصلاتی شاهین دژ گفت: 18 کیلومتر از جاده شاهیندژ- میاندوآب آسفالت شده اما در برخی از بخش ها که آسفالت کیفیت مناسب را ندارد، عملیات روکش آسفالت انجام می شود.
عباسی همچنین در خصوص اقدامات انجام گرفته در بخش بهداشت و درمان شاهین دژ بیان کرد: 220 میلیارد ریال در این بخش هزینه شده که بخشی از آن جهت تکمیل بیمارستان شهید 'راثی' و ساخت و بهره برداری از درمانگاه تخصصی این شهرستان صرف شده است.
فرماندار شهرستان شاهین دژ، ادامه داد: 2 درمانگاه دیگر نیز با بهره مندی از این میزان اعتبار در هفته دولت یا دهه فجر به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا استاندار آذربایجان غربی روز گذشته به شهرستان های تکاب و شاهیندژ رفت و پس از شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری تکاب، طرح گردشگری شاهین دژ را کلنگ زنی و از روند اجرای طرح راه های مواصلاتی و ورودی شهر شاهین دژ بازدید کرد.
شهرستان شاهیندژ با 90 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.