کیومرث پورایراندوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در 2 بخش فرنگی و آزاد با حضور 10 تیم خارجی، 2 تیم ملی و 2 تیم منتخب آذربایجان غربی برگزار خواهد شد و برای برگزاری این تورنمنت بین المللی 12 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با مشارکت فدراسیون تامین می شود.
پورایراندوست گفت: همچنین پیشنهاد برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در ارومیه به فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی داده شده است و در صورت موافقت نهایی، مقدمات میزبانی این رقابت های جهانی به زودی آغاز می شود.
وی ادامه داد: میزبانی رقابت های بین المللی و جهانی نیازمند برنامه ریزی اصولی، همکاری و مشارکت تمامی ارگان های ذیربط است و به زودی کمیته های مربوطه تشکیل می شود.
وی از برگزاری اردوهای مشترک بین کشورهای صربستان، جمهوری نخجوان و جمهوری آذربایجان خبر داد و افزود: این اردوها برای تبادل اطلاعات، دانش افزایی و برگزاری مسابقات دوستانه و تدارکاتی در برنامه هیات کشتی آذربایجان غربی گنجانده شده است.
پورایراندوست، بهره مندی از تجربه های خوب هیات های شهرستانی، برگزاری منظم لیگ و مسابقات قهرمانی استان و اجرای طرح استعدادیابی را از مهمترین برنامه های هیات کشتی در سال جاری عنوان کرد.
به گزارش ایرنا اتحادیه جهانی کشتی در سال 2016 رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی ' جام شاهد ' در ایران را به عنوان یکی از معتبرترین تورنمنت ها در رده سنی جوانان برگزیده است.
سیزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی جوانان جام شاهد آذر ماه سال گذشته به میزبانی شهر کرج و با حضور تیم هایی از روسیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، سوریه و لبنان، اوکراین، ارمنستان، قزاقستان، بلاروس و نیجریه در رشته های فرنگی و آزاد برگزار شده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.