سیدهادی بهادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مکان یابی مساکن مهر اشتباه بود، بیان کرد: عملیات اجرایی اغلب این مساکن در مناطق فاقد زیرساخت هایی چون فضای آموزشی، تفریحی، بهداشتی و حتی مسجد آغاز شد.
وی با بیان اینکه طبق قانون مساکن مهر باید در مناطق فرسوده شهر احداث می شد، بیان کرد : این طرح در دولت نهم و دهم کلید خورد و به عنوان باری اضافی به دوش دولت های یازدهم و دوازدهم تحمیل شد.
بهادری با بیان اینکه برای برطرف کردن مشکلات ساکنان مسکن مهر هنوز گام های جدی برداشته نشده است، این سوال را مطرح کرد که 'چگونه می توان در یک منطقه ای اقدام به احداث چند صد واحد مسکونی کرد ولی فکری به حال تخلیه فاضلاب آنها نکرد؟'
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی با ورود جدی به این موضوع یکبار برای همیشه و با رفع مشکلات موجود، پرونده مسکن مهر را ببندد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه در مساکن مهر امری پیچیده نیست و می‌توان زمین مناسب برای ساخت آن را تامین کرد، افزود: در این رابطه محدودیت فضا نداریم و مسوولان باید با اختصاص بودجه لازم عزم جدی برای ساخت فضاهای آموزشی در این مناطق داشته باشند.
به گزارش ایرنا طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال گذشته آغاز شده، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفته و بیش از 65 درصد واحدها در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.