به گزارش ایرنا، عصر روز/جمعه/ تیم فوتبال پرسپولیس حاجی خوش مهاباد که به علت بازسازی ورزشگاه آزادی این شهر، بازی های خود را در نقده برگزار می کند، توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.
گل های تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد را 'صمد صمدی' 2 گل و 'فرزین کوهی' یک گل به ثمر رساندند.
همچنین در این بازی 'رحمان نیکجویان' بازیکن تیم پرسپولیس حاجی خوش با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.
قضاوت این بازی را نیز داود احدی، امیر غفوری و هیوا محمد برده به ترتیب به عنوان داور وسط، کمک داور اول و دوم بر عهده داشتند.
این بازی به دلیل حواشی ایجاد شده در بازی هفته گذشته پرسپولیس حاجی خوش مقابل نود ارومیه بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
همچنین تیم شهرداری گوگ تپه مهاباد نیز میزبان تیم کشاورز بوکان بود که با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.
تیم نشاط اشنویه در مقابل میهمان خود هیات فوتبال شوط با نتیجه 2 بر 2 مساوی شدند، نود ارومیه و هدف دیلمان سلماس نیز به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند و شهرداری پیرانشهر نیز میهمان خود آذریورد شاهین دژ را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.
در پایان هفته چهارم این رقابت ها تیم های کشاورز بوکان با 12 امتیاز در جایگاه اول و تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 10 امتیاز در مکان دوم جدول این رقابت ها قرار دارند.
به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با حضور 10 تیم برگزار می شود که 2 تیم برتر سهمیه حضور در لیگ دسته 3 باشگاه های کشور را کسب می کنند.
سال گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر قهرمانی آذربایجان غربی تیم کاویان نقده با 40، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 38 و شهرداری ارومیه با 37 امتیاز رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.