به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند زیرا به هیچ وجه نسبت به نتیجه اعمال خود پایبند نیستند و حتی امضای آنان نیز قابل اعتماد نیست.
وی ادامه داد: مسوولان و دولت مردان جمهوری اسلامی ایران باید همراه با ملت از حقوق به حق کشور و ملت حمایت کرده و با هوشیاری برخورد کنند.
وی بیان کرد: هیچ وقت نباید در مقابل دشمنان سست و تسلیم شد زیرا خداوند پشتیبان ما مسلمانان است و در هر جایی که خداوند پشتیبان افراد باشد، آن قشر پیروز میدان هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مسوولان بدانند که تعامل با آمریکایی ها به معنای شکست و از بین بردن ثمرات نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید ایستادگی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: آنان می خواهند جو ناراحتی و ناامیدی را در بین مردم رواج دهند و در این شرایط باید مسلمانان ایمان خود را نشان دهند و تقوای الهی پیشه کنند تا موجبات شکست دشمنان فراهم شود.
وی افزود: دشمنان نیز یاوه گویی نکنند و اگر قدرتشان را دارند، وارد میدان شوند زیرا سردارانی همچون سلیمانی ها با اقتدار ایستادگی می کنند و این ملت ایران است که کاخ های دشمنان را به ویرانه ای تبدیل می کند.
وی ادامه داد: مسوولان و مردم باید در داخل کشور اتحاد و انسجام و یکپارچگی خود را حفط کنند زیرا عده ای در تلاش هستند اتحاد مردم را از بین ببرند و در جامعه تفرقه افکنی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: مسوولان استانی نیز با قدرت و قوت وارد میدان شوند و با بکارگیری نفرات خبره و نخبه از ظرفیت های استان بهره لازم را ببرند تا مشکلات موجود حل و فصل شود.
وی بیان کرد: مسوولان دقت کنند که باید با مردم صادق باشند و مشکلات را با صداقت بیان کنند؛ در این صورت مردم با قوت پشتیبان دولت مردان خواهند بود و برای اقتدار کشور تلاش خواهند کرد.
وی ادامه داد: جوانان توانمند ایران اسلامی در هر عرصه ای که وارد می شوند، آن بخش به بهترین نحو پیشرفت می کند و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.