ملکو هارطون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات 16 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 11 تنیسور در رده های سنی زیر 10، 12 و 16 سال حضور دارند.
وی بیان کرد: در بخش بزرگسالان، سرگیز بابایی، برادوین شمعون، دیلمون عیسوی و دیمتری آدم با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها رسیدند.
وی اضافه کرد: به این ترتیب بابایی و عیسوی به ترتیب مقابل شمعون و آدم به میدان می روند که برنده ها در فینال و بازنده ها در رده بندی مصاف خواهند کرد.
وی ادامه داد: در بخش نوجوانان و نونهالان نیز بازی ها به صورت دوره ای برگزار می شود تا در نهایت با احتساب امتیازات کسب شده نفرات اول تا سوم هر رده سنی مشخص شود.
به گزارش ایرنا هجدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان «جام تموز» با حضور ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، عراق، روسیه و ایران /تهران، پردیس و ارومیه/ به میزبانی باشگاه آشور ارومیه در حال برگزاری است.
این جشنواره با حضور 250 ورزشکار در قالب 30 تیم ورزشی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از 28 تیر تا چهارم مرداد سال جاری برگزار می شود.
تموز چهارمین ماه آشوریان بوده و به عنوان ماه شکرگزاری، فراوانی و نعمت است و در این ماه کشاورزان با برداشت محصولات کشاورزی خود به وفور نعمت می رسند.
جام تموز آشوریان از 33 سال قبل تاکنون در شهر ارومیه برگزار شده است اما از سال 1379 به صورت بین المللی با حضور تیم های خارجی برگزاری می شود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.