معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو گفت: رعایت حقوق شهروندی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسن محمدزاده در جلسه کارگروه حقوق شهروندی با اشاره به اهتمام و اعتقاد دولت تدبیر و امید به لزوم رعایت و توجه به حقوق شهروندی در جامعه گفت : در این راستا دولت بر اساس اصل ۱۳۴ قانون اساسی، منشور حقوق شهروندی را که شامل مجموعه‌ای از قوانین برگرفته از قانون اساسی و آموزه های دینی است را تدوین و ارائه داد.  

وی افزود: رعایت حقوق شهروندی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل و همه آحاد جامعه خود را ملزم به رعایت آن بدانند و مسئولان نیز باید صیانت از حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو با بیان اینکه ریاکاری بزرگترین آفتی است که اعتماد عمومی را در جامعه خدشه دار می کند گفت : اختلاف بین مسئولین میتواند اعتماد عمومی را از بین ببرد و نارضایتی را بدنبال داشته باشد.

محمدزاده به لزوم اجرای دقیق بخشنامه ریاست جمهوری در خصوص میز خدمت گفت : بخشنامه صادره اقدامی مناسب در راستای حقوق شهروندی است و با اجرای کامل می تواند سطح کیفی اعتماد و رضایت عمومی را در جامعه ارتقاء بخشید .

به گزارش ایسنا در ادامه این جلسه اعضای کارگروه حقوق شهروندی نکته نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با میز خدمت و منشور حقوق شهروندی ارائه دادند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.