عبدالحسین علی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از ابتدای امسال رانندگان بخش حمل و نقل به ویژه در بخش بار مطالباتی را برای کاهش مشکلات خود داشته اند، افزود: این مطالبات که در بخش های بیمه ای، تامین نیازهای رانندگان و افزایش درآمدهای رانندگی بود، با پاسخ مثبت دولت مواجه شده است.
وی اضافه کرد: از جمله مهمترین مطالبه های رانندگان می توان به تداوم پرداخت 50 درصد حق بیمه این قشر از سوی دولت اشاره کرد.
وی بیان کرد: علاوه بر آن، ضرایب پرداخت حقوقی بازنشستگان بخش حمل و نقل برای بهبود معیشت این قشر افزایش یافته و بیمه تکمیلی نیز به رانندگان اختصاص یافته است و به زودی در آذربایجان غربی نیز اجرایی می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با هدف افزایش درآمد رانندگان حمل و نقل بار تصمیم بر افزایش 20 درصدی کرایه های حمل و نقل گرفت که این امر موجب تحقق یکی از مهمترین مطالبه های آنان شد.
علی اکبری از تامین قطعات اصلی و یدکی مصرفی با ارز دولتی برای رانندگان آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در این راستا کمیته ای با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت تشکیل شده است که این قطعات بر اساس عملکرد خودروهای باری در اختیار رانندگان قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، بیش از 30 هزار نفر در بخش حمل و نقل کالا در آذربایجان غربی فعال است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.