به گزارش ایرنا، ایرج شجاعی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال فراگیر و پایدار روستایی شهرستان مهاباد افزود: با تصویب طرح های ثبت نام شده، سقف سهمیه شهرستان مهاباد را در بخش اشتغال پایدار روستایی به صورت کامل جذب می کنیم.
وی ادامه داد: تاکنون 671 طرح در کمیته فنی شهرستان با اعتبار یک هزار و 660 میلیارد ریال تصویب شده که 448 طرح در بخش روستایی و 223 طرح در بخش اشتغال فراگیر است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون تسهیلات 52 طرح پرداخت شده است، بیان کرد: با تصویب این طرح ها برای یک هزار و 716 نفر اشتغال پیش بینی شده که یک هزار و 706 نفر در بخش پایدار روستایی و بقیه مربوط به طرح های اشتغال فراگیر است.
فرماندار مهاباد افزود: از ابتدای امسال تاکنون بانک های کشاورزی و رفاه کارگران هر کدام با حدود 90 میلیارد ریال بیشترین تسهیلات حوزه اشتغال فراگیر و پایدار روستایی را پرداخت کردند.
شجاعی با تاکید بر تعامل و همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به طرح ها گفت: بانک های عامل با رعایت مراحل اداری در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را داشته باشند تا اعتبارات مصوب برای رونق کاهش نرخ بیکاری شهرستان جذب شود.
به گزارش ایرنا سهم آذربایجان غربی از تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی 4 هزار و 800 میلیارد ریال است که بر اساس طرح های پیشنهادی بین شهرستان ها تقسیم می شود و محدودیت ندارد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.