به گزارش ایرنا این بیمارستان از قدیمی ترین مراکز درمانی آذربایجان غربی است که بیش از 20 سال از فعالیت آن می گذرد و احداث اورژانس جدید آن در پی افزایش تعداد مراجعه کنندگان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود.
اگرچه بخش های دیگر فاز توسعه این بیمارستان در طبقات دیگر هنوز به بهره برداری نرسیده اما در هفته نخست راه اندازی اورژانس جدید، رضایت مردم از حضور در این مکان درمانی قابل توجه بوده است.
رضا صباحی یکی از مراجعه کنندگان به بخش اورژانس ارومیه در حالی که لبخند رضایت از معالجه بیمار اورژانسی بر لب داشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در اورژانس جدید اقدامات درمانی قابل توجهی در فضای مناسب عرضه می شود.
وی اضافه کرد: بر خلاف گذشته که ازدحام تخت و بیمار در اورژانس وجود داشت، تعداد تخت ها به نسبت مراجعه کنندگان افزایش یافته است و مشکلی در خصوص پذیرش بیماران جدید وجود ندارد.
وی بیان کرد: البته هنوز کاستی هایی در خصوص انجام برخی اقدامات درمانی بر روی بیماران وجود دارد که با توجه به تازه بودن این ساختمان قابل چشم پوشی است.
محمد اولیا، یکی دیگر از مراجعه کنندگان به اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حضور در بخش اورژانس سابق این بیمارستان، مشکلاتی را برای بیماران و همراهان بیمار ایجاد می کرد، گفت: هرچند این بخش هنوز به طور کامل راه اندازی نشده ولی رضایت مراجعان بیشتر شده است.
وی افزود: این بخش در حال حاضر از نظر تجهیزات با مشکلاتی مواجه بوده که آن هم با نگاه ویژه مسوولان امر قابل رفع است.
وی ابراز امیدواری کرد که دیگر بخش های این ساختمان جدید نیز راه اندازی شود تا ضمن کاهش مشکلات بیماران، خدمات مطلوبی به آنان عرضه شود.
مشاور مالی و اقتصادی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به راه اندازی این ساختمان گفت: این بیمارستان در مدت یک سال گذشته احداث شده و پس از تجهیز کامل آن را در آینده نزدیک با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می شود.
محمود صاریخان با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه از سال 1375 با بیش از 500 تخت به بیماران خدمت رسانی می کند، بیان کرد: فاز توسعه این بیمارستان 220 تختخوابی است و علاوه بر بخش اورژانس، بخش های پیوند استخوان، سرطان، تخت های ویژه، آی سی یو و اتاق عمل را در بر می گیرد.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی در حال حاضر از جمله استان های پیشتاز کشور در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سراسر کشور است و با اجرای طرح های جدید این روند ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا فاز جدید بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در مدت افزون بر یک سال احداث شده که نوعی رکورد در این خصوص محسوب می شود.
8137/3072
گزارش: سیده فاطمه سجادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.