«ملکو هارطون» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا: پیکارهای تنیس روی میز این جشنواره با حضور 16 تنیسور از عراق، تهران و ارومیه برگزار و پس از انجام 14 بازی در دور مقدماتی، هشت نفر برتر به دور نیمه نهایی و حذفی راه یافتند و در ادامه نفرات راه یافته به مرحله نهایی مشخص شدند.
وی بیان کرد: در دیدارهای نهایی که با انجام 2 دیدار بین چهار بازیکن برگزار شد، در نهایت «نسیم سمیر» از کشور عراق با برتری مقابل «رامیو ایشویی» از تهران به مقام نخست رسید و نماینده تهران دوم شد.
«هارطون» گفت: در دیدار رده بندی نیز «سرگون رشیدی» از ارومیه با برتری مقابل «برزین سرگیز» دیگر تنیسور ارومیه ای مقام سوم این دوره از رقابت ها در بخش انفرادی را کسب کرد.
وی ادامه داد: در بخش 2 نفره نیز تیم عقاب آشور متشکل از «نسیم سمیر و سرگون رشیدی» به مقام قهرمانی رسید، تیم ستاره آشور تهران متشکل از «رامیو ایشویی و بن ایل بارزین» نایب قهرمان شدند و تیم شامیرام متشکل از «سایمون مولهم و کوروش معمار» از ارومیه بر سکوی سوم جای گرفتند.
به گزارش ایرنا هجدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان «جام تموز» با حضور ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، عراق، روسیه و ایران /تهران، پردیس و ارومیه/ به میزبانی باشگاه آشور ارومیه در حال برگزاری است.
این جشنواره با حضور 250 ورزشکار در قالب 30 تیم ورزشی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از 28 تیر تا چهارم مرداد سال جاری برگزار می شود.
تموز چهارمین ماه آشوریان است و به ماه شکرگزاری شهرت دارد؛ در این ماه کشاورزان با برداشت محصولات کشاورزی خود به وفور نعمت می رسند.
جام تموز آشوریان از 33 سال قبل تاکنون در شهر ارومیه برگزار شده است اما از سال 1379 به صورت بین المللی با حضور تیم های خارجی برگزاری می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.