محمد درخشان روز یکشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات جودو و کوراش آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فدراسیون متولی سه رشته جودو، کوراش و جوجیتسو در بازی های آسیایی جاکارتاست و با حمایت هایی از که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشتیم، اردوهای انتخابی و تدارکاتی متعددی برای ملی پوشان برگزار شده است.
وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان اعزام تیم ها به جاکارتا به احتمال زیاد برگزاری اردوهای متصل به اعزام را در یکی از 2 استان گیلان یا مازندران که آب و هوای مشابهی نسبت به کشور اندونزی دارند، در نظر گرفته ایم.
وی اضافه کرد: کاروان 38 نفره فدراسیون جودو توسط کمیته ملی المپیک اعزام می شود ولی تیم 9 نفره مسوولان اجرایی که شامل داور و اعضای کمیته فنی است با دعوت نامه رسمی از سوی کشور میزبان در این دوره از بازی ها حضور خواهند داشت.
رییس فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: برای بازگرداندن جودو به روزهای طلایی داشتن برنامه و عملیاتی شدن آن را در راس کار قرار داده ایم و به طور یقین توانایی کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا را داریم.
به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات جودو و کوراش آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار و جعفر باقری در رقابت با سید علی رضوی دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع با کسب 11 رای از 16 رای اخذ شده به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست این هیات ابقا شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.