محسن مددی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها که به میزبانی مرکز البرز برگزار شد، حسین صحرایی در رشته فرز CNC مدال طلا و فرناز عبدی در رشته آشپزی مدال نقره کسب کرد.
وی اضافه کرد: فرشید محمدی، یاسین رضیعی و امید عزیزی نیز در رشته ساخت و تولید با ساخت لیفتراک ابتکاری مقام سوم و مدال برنز را برای آذربایجان غربی به ارمغان آوردند.
وی بیان کرد: 2 نفر دیگر از مهارت آموزان آذربایجان غربی شامل علی آیدانی و محمد نقی زاده به ترتیب در رشته های جواهرسازی و تراش CNC موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: با کسب این افتخارات، این استان توانست رتبه نهم را در بین استان های کشور از آن خود کند که مقام حائز اهمیتی است.
مددی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی آماده سازی المپیاد جهانی مهارت 2019 که در سال آینده در کازان روسیه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
به گزارش ایرنا، تیم آذربایجان غربی در این دوره از رقابت ها با 10 مهارت آموز در قالب هشت تیم ساخت و تولید، فرز CNC، تراش CNC، فناوری مد، آشپزی، جواهرسازی، آکواترونیک و نقاشی خودرو با مهارت آموزان دیگر استان ها به رقابت پرداختند.
المپیاد ملی مهارت بین روزهای 23 تا 27 تیرماه جاری در البرز برگزار شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.