فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ضریب امنیت آذربایجان غربی بالاست.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه به گزارش مسئولان کشوری ضریب امنیت آذربایجان غربی حتی از تهران نیز بالاتر است خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت پایدار در منطقه با وجود داشتن مرز 970 کیلومتری و استقرار نقاط متعدد تقابل با ضد انقلاب در استان در سایه وحدت و همدلی و هماهنگی همه دستگاه های به ویژه نهادهای نظامی و امنیتی استان است.
وی امنیت پایدار را پایه و بستر توسعه استان در همه زمینه های اقتصادی. اجتماعی و فرهنگی توصیف و تصریح کرد: مؤلفه ها و ارقام سرمایه گذاری در استان نسبت به پتانسیل ها بسیار پایین است و باید با تبلیغات فرهنگی و ارائه عملکرد ها در زمینه ایجاد امنیت پایدار در منطقه زمینه حضور سرمایه گذاران سراسر کشور در آذربایجان غربی را فراهم سازیم.
سردار شهسواری سایش و تماس مؤلفه های قدرت ایران با آمریکا را در مقطع کنونی در چهل سال گذشته بی سابقه خواند و تصریح کرد: مؤلفه های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در زمینه های ملی، ارزشی، اعتقادی و نیزفراملی به قدری اثر گذار بوده است که آستانه تحمل دشمن را به پایان رسانده است.
وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر قادر به انجام عملیات نظامی علیه ایران بودند تاکنون از این امر دریغ نکرده بودند اما اقتدار و قدرت درون مرزی و برون مرزی ایران اسلامی به حدی است که امکان اقدام نظامی علیه ایران را از دشمن گرفته است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز چشم امید دشمن به اقدامات خود در زمینه های فرهنگی و مسائل اجتماعی و جنگ نرم است خاطرنشان کرد: باید با اقدمات جهادی، آگاهانه و علمی در این زمینه ها برخی کم کاری های صورت گرفته در این حوزه را جبران کنیم.
وی هیاهوی و تبلیغات رسانه ای غرب برای جنگ با ایران را طبل توخالی توصیف و اظهار کرد: همه این اقدامات جهت ایجاد جنگ روانی و ترس در کشور است و سران آمریکا خود نیز اذعان دارند که هزینه تقابل نظامی با ایران برای آمریکا بسیار سرسام آور خواهد بود چرا که همه منافع آمریکا در منطقه در تیررس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.