نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید با ارائه عملکرد ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اعتماد مردم به نظام اسلامی را تقویت و افزایش دهیم.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی. حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالکرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایش کارنامه چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم وبه ویژه نسل جوان را مهم ترین هدف برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: کشور اقدامات و پیشرفت های خوبی در همه زمینه ها از اول انقلاب تا کنون داشته است لذا همه نهادها و دستگاه ها باید با ارائه عملکرد ها ودستاوردهای چهل ساله خود اعتقاد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارتقا دهند.
وی افزود: نسل جوان شرایط کشور در اوایل انقلاب و قبل از آن را درک نکرده است و باید با تبیین و تشریح شرایط در گذشته و امروز نسبت به آگاه سازی این نسل که باید حافظ میراث انقلاب اسلامی باشند اقدام کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه سمت و سوی برنامه های ارائه شده توسط نهاد ها برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همانند سال های گذشته است بر لزوم بازنگری در برنامه های ارائه شده تاکید و خاطرنشان کرد: باید سعی شود طرح های جدید در قالب ایده های نو در برنامه های ادارات ارائه شود.
وی با اشاره به اهمیت زمانبندی برنامه های ارائه شده برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نیز شاخص سازی این برنامه ها تصریح کرد: امکان پیگیری اقدامات انجام شده و ارزیابی آن ها و نیز جلب توجه مردم به برنامه های نهاد ها نیازمند ارائه زمانبندی دقیق و ارائه و افزایش فعالیت های شاخص جهت بزرگداشت این رویداد مهم کشور است.
حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم دیدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را ندارند گفت: باید سعی شود این جشن بسیار باشکوه تر و سازمان یافته تر از گذشته برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه نباید به موضوع ارائه برنامه ها برای گرامیداشت سالگرد چهل سالگی انقلاب نگاه اداری داشت یادآور شد: برگزاری هرچه باشکوه تر جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان حیثیت نظام و کشور وظیفه دینی ملی و انقلابی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.