سلیمان مام عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح کیفیت بخشی پایه اول در پنج محور اولیا، معلمان، دانش آموزان، مدیران مدارس و مدیران نواحی و مناطق اجرا شد که شهرستان بوکان از طرف وزارت آموزش و پرورش در این بخش تجلیل شد.
وی ادامه داد: این برنامه از نوع برنامه های غیر خطی و چند بعدی است که در آن شرایط و موقعیت های اجرایی هر منطقه و مدرسه در نظر گرفته شده و شهرستان بوکان آن را به خوبی اجرا کرده است.
وی اضافه کرد: شناسایی معلمان شایسته، تبدیل 25 درصد معلمان پایه اول پسر به خانم، مجهزکردن کلیه کلاس های پایه اول به دیتا پروژکتور و تهیه کتاب های مختص این سنین، برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد، افزایش 30درصدی پوشش نو آموزان در شهرستان، آموزش، تربیت و هدایت دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به تدریس در پایه اول از جمله اقدامات انجام شده است.
وی از پوشش 90 درصدی نوآموزان روستایی شهرستان بوکان در مقطع پیش دبستانی خبر داد و گفت: متوسط پوشش پیش دبستانی در سطح کشور 71 درصد است.
مدیر آموزش و پرورش بوکان اضافه کرد: با وجود مشکلات و کمبودها مهمترین برنامه های آموزش و پرورش بوکان کیفیت بخشی به آموزش های مدرسه ای است.
در شهرستان بوکان 43 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.