نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
کارآمدی نظام اسلامی در بین جوانان تبیین شود
ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی باید به نسل جدید منتقل شده و کارآمدی نظام اسلامی برای آنان تبیین شود.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نسل جوان و بی خبر از کارنامه نظام اسلامی به راحتی حرف خود را مطرح کرده و آزادانه از مسوولان انتقاد می کنند.
وی با اشاره به آزادی بیان که در سایه نظام اسلامی در کشور جریان یافته است، گفت: تبیین کارآمدی نظام، اعتماد عمومی را افزایش می دهد و مردم را با تلاش های مسوولان نظام آشنا می کند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند تا ملت ایران را ناامید کند تا بستری مناسب برای توطئه های جدید آنان ایجاد شود.
امام جمعه ارومیه بیان کرد: همانگونه که در صدر اسلام مشرکان با تمام قوا به جنگ علیه مسلمانان می پرداختند، امروز دشمن با تمام قوا جنگ احزاب راه اندازی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه دفاع از نظام و کشور یک وظیفه شرعی است، بیان کرد: باید با تمام توان از نظام و دین خود دفاع کنیم و اجازه ندهیم دشمنان از غفلت ما سوء استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، متفاوت تر از سال های قبل و با ایده و طرحی نو مطرح شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز گفت: حساسیت دشمن در 40 سال اخیر نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر شده و این حساسیت نشانه افزایش اقتدار ایران اسلامی است.
سردار حبیب شهسوار ادامه داد: حضور ایران در منطقه و مقابله با دست نشاندگان استکبار جهانی آستانه تحمل دشمنان را پائین آورده و به عبارتی انزوای آنان را رقم زده است.
وی افزود: اگر دشمن می توانست با قدرت نظامی ما را نابود می کرد اما چون از این کار ناتوان است، مسیر دیگری را دنبال می کند.
وی به هیاهوی تبلیغاتی دروغین استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: آمریکا با نشان دادن موشک باران مقرهای خالی سوریه ثابت کرد که عاجز و ناتوان است.
به گزارش ایرنا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی خود قرار گرفته و تبیین دستاوردهای این انقلاب توسط رسانه های ارتباط جمعی و مسوولان ضروری است.
8135 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.