یحیی علی پناه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این معلم تکابی، مدیر دبستان غیر دولتی بوده و کار پژوهشی خود را با عنوان 'اثربخشی برنامه آموزش سواد رسانه ای بر نگرش دانش آموزان در مورد آسیب های اجتماعی نوپدید' در قالب سخنرانی در این جشنواره ارائه کرد و توانست امتیازهای لازم از سوی داوران جشنواره را کسب کند.
وی با بیان اینکه مقاله پژوهشی این معلم در محور 'نقش آموزش و پرورش و معلم در کنترل یا کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان' ارائه شد، ادامه داد: کار پژوهشی ارائه شده توسط این معلم تکابی یک فعالیت مشترک تحقیقاتی بوده و در کنار بهزاد ارجمند به عنوان نویسنده مسوول و خانم گوزل ارجمند، همسر این معلم نیز به عنوان نویسنده دوم این تحقیق علمی انتخاب شده است.
علی پناه اضافه کرد: این معلم تکابی به عنوان پژوهشگر برتر در جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان با حضور وزیر آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت.
وی گفت: بهزاد ارجمند از معلمان آموزش و پرورش تکاب بوده و به عنوان مدرس رشته اصلاح و تربیت مربی مراکز پیش دبستانی در دانشگاه ها نیز تدریس می کند.
وی افزود: بیش از سه هزار مقاله به دبیرخانه جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان کشور ارسال شده بود که از این تعداد 300 اثر به مرحله کشوری راه یافته و 150 اثر توسط کمیته داوری پذیرش و در 12 محور رتبه های اول تا سوم معرفی شدند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از یک هزار معلم و دبیر در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به تدریس هستند.
7514/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.