امام جمعه سلماس گفت: مسئولین در برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه قاطعانه عمل کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس افزود:  روی کار امدن مدیران توانمند در امور اجرایی کشور و نیز برخورد قاطع و راسخ با برهم زنندگان امنیت روانی و اقتصاد کشور از جمله مواردی است که دولتمردان باید نسبت به ان توجه بیشتری داشته باشند .

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب خیابانها و جوی های آب سلماس گفت:  اگر مسئولین محیط زیست و شورا و شهرداری به وظایف خود در خصوص ساماندهی مشکلات شهر عمل نکنند, از انها شکایت خواهم کرد .

امام جمعه سلماس با انتقاد از سوء مدیریت های صورت گرفته در امور داخلی شهر سلماس، تصریح کرد: خیابان چمران مورد بی مهری مسئولان شهر قرار گرفته و علی رغم پیگیری های بسیار هنوز بوی تعفن و بد جوی های اب این خیابان و جوی های مقابل مصلا را نتوانسته اند برطرف کنند و باید پرسید محیط زیست و شهرداری و شورای شهر کجایند؟؟؟

وی خاطرنشان کرد: چندین بار دعوت کرده و از مسئولین هم شفاها و هم کتبا خواسته ام مشکل بوی بد جوی های مقابل مصلا را برطرف نمایند ولی تاکنون اقدامی نشده است.

خطیب جمعه سلماس  اظهار کرد: مشکل لکه گیری و وضعیت نامناسب اسفالت خیابانهای سلماس مطالبه بحق مردم است و باید مسئولین شهر پاسخگوی ان باشند.

حجت الاسلام موسوی  بیان کرد: افرادی در سیستم اداری مان هستند که 30 سال خدمت خود را تمام کرده اند ولی هنوز ان پست را اشغال کرده اند درحالیکه نه انگیزه و نه علاقه ای برای خدمت به مردم دارند چرا این جایگاههای شغلی به جوانان با انگیزه سپرده نمی شود!؟

وی ادامه داد: باید از نیروهای جوان در اداره کشور استفاده شود.

امام جمعه سلماس با اشاره به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در زمان پهلوی گفت: مبارزه با این قانون استعماری نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی است؛ چراکه این قانون ننگین ترین امتیازدهی شاهان بی غیرت گذشته در امتیازدهی به امریکا و کشورهای استعماری بود .

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبری انقلاب درخصوص مشکلات اقتصادی کشور, خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم عبور از مشکلات حاضر کشور,  لزوم تدوین نقشه راه اقتصاد باثبات و حساب شده و دقیق و برمبنای واقعیات را به مسئولین گوشزد کردند .

وی بیان کرد: مردم باید احساس ثبات اقتصادی کنند درحالیکه روزانه شاهد نوسان و افت و خیز قیمت ارز و دلار و سکه هستیم که هم به اقتصاد مردم و هم به روح و امنیت روانی جامعه اسیب زده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.