امام جمعه ماکو گفت:هدف دشمن تفرقه افکنی بین اقوام و مذاهب بمنظور سرکوبی اسلام است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخش خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو افزود: تفرقه افکنی، ایجاد شکاف و تزلزل در بین مذاهب، اقوام و ادیان از جمله اهداف دشمنان در سرکوب کردن دین اسلام است.
امام جمعه شهرستان ماکو آیین مقدس حج و طواف خانه کعبه را نمود کلی در نمایش وحدت و انسجام جهان اسلام طی همایش جهانی در مکه عنوان کرد.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماکو با اشاره به اینکه ایران اسلامی قادر به عبور از مشکلات اقتصادی است افزود: تحقق این تفکر جز با پشتکار، کار جهادی و خستگی ناپذیر مردم و مسئولین امکان پذیر نخواهد بود.
وی همچنین تأکید کرد: مردم باید قدرشناس باشند و مسئولین نیز باید در جهت تقویت روحیه انقلابیگری و احساس مسئولیت مضاعف کوشا باشند.
حجت الاسلام رنجبری خاطرنشان کرد: مسئولین هرچقدر در بین مردم به وظایف خود عمل کنند و در کنار کارهایشان گوش شنوای مطالبات مردم باشند، مردم دلگرم تر به انقلاب میشوند.
وی همچنین بر کمبودهای رفاهی، علمی،اجتماعی و غیره در ادوار حکومتهای قبل از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و تصریح نمود: در سایه انقلاب اسلامی کمتر روستایی از تمامی امکانات رفاهی آموزشی و بهدوشتی برخوردار نیست.
خطیب نماز جمعه ماکو در خطاب به مسئولین گفت: خادمین ملت، نقشه راه خود را به سمع و بصر مردم برسانند و از پاسخگویی به شبهات پرهیز نکنند.
وی تاکید کرد: باید با مفسدان اقتصادی اجتماعی فرهنگی و غیره که جامعه را به بی بند و باری نزدیک می کنند برخورد جدی شود.
وی بر لزوم بهره مندی از ظرفیتهای دهه کرامت اشاره کرد و گفت: حفاظت از زبان، گوش و چشم و برگزاری مراسمات خاصه این روز باید با دخیل کردم NGO و نهادهای مردمی پیگیری شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.