به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و نود ارومیه عصر روز جمعه در ورزشگاه شهر نقده برگزار شد که در این دیدار تیم مهابادی با گل های 'صمد صمدی' و 'سیروان مختاری فر' مقابل تیم مرکز استان به پیروزی رسید.
قضاوت این بازی را دادعلی پورباقر، منوچهر ابراهیمی آذر و مهدی ابراهیمی آذر به ترتیب به عنوان داور وسط ،کمک داور اول و دوم برعهده داشتند.
در دیگر دیدارهای این هفته، کشاورز بوکان با نتیجه 2 بر یک آذریورد شاهین دژ را شکست داد.
تیم فوتبال شهرداری گوگ تپه مهاباد در مقابل میزبان خود، هیات فوتبال شوط با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد، فرهنگ سرای ارومیه و شهرداری پیرانشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند و هدف دیلمقان سلماس با نتیجه 3 بر یک مقابل نشاط اشنویه پیروز شد.
در پایان هفته سوم این رقابت ها تیم های کشاورز بوکان با 9 امتیاز در جایگاه اول و تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 7 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.
به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با حضور 10 تیم برگزار می شود که 2 تیم برتر سهمیه حضور در لیگ دسته 3 باشگاه های کشور را کسب می کنند.
سال گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر قهرمانی آذربایجان غربی تیم کاویان نقده با 40، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 38 و شهرداری ارومیه با 37 امتیاز رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و 2 تیم فوتبال از این شهرستان در لیگ برتر فوتبال استان رقابت می کنند.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.