علیرضا کلانتری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از بازی های آسیایی سهمیه بوکس ایران حضور سه بازیکن جوان در اوزان سبک است و دنبال حضوری قدرتمند در این رقابت ها هستیم.
وی اضافه کرد: فدراسیون بوکس جلسات تخصصی و کارشناسی متعددی با مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در خصوص افزایش تعداد نفرات اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا انجام داده ولی در نتیجه به اعزام سه بوکسور راضی شدیم.
وی بیان کرد: برنامه های میان مدت و بلند مدتی برای حضوری قدرتمند در المپیک 2020 و 2024 تدوین کرده ایم که علاوه بر پشتوانه سازی تیم های ملی گامی مثبت برای کسب مدال های جهانی برخواهیم داشت.
وی کسب هفت سهمیه جهانی توسط بوکسورهای جوان ایران در مسابقات قهرمانی 2018 آسیایی تایلند برای نخستین بار را از دیگر موفقیت های این رشته در سال جاری عنوان کرد.
به گزارش ایرنا دبیر فدراسیون بوکس برای شرکت در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور به شهر ارومیه سفر کرده است.
این رقابت ها با حضور 92 ورزشکار از 28 استان سراسر کشور از 25 تا 29 تیر در سالن دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد.
کسب 2 مدال طلا توسط حسین دانشور و محمد عزیزی در اوزان 81 و 91 کیلوگرم و یک نقره مهدی ماکویی در وزن 75 کیلوگرم حاصل تلاش بوکسورهای آذربایجان غربی در این پیکارها بود.
نفرات برگزیده در قالب تیم ملی دانشجویان ایران شهریور ماه امسال به رقابتهای جهانی 2018 روسیه اعزام می شوند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.