نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مرحوم هاشمی نماد و سمبل عقلانیت در نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: مدیریت آیت الله هاشمی در زمان بحران زبانزد خاص و عام بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی درنشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و شهرهای مراکز استان کشور در ارومیه گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد و سنبل عقلانیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد بزرگواری بود که مدیریتش در زمان بحران زبانزد خاص و عام بود.

حضرت پور ادامه داد: بر این اساس از فرزندش محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران این انتظار وجود دارد که مشکلات موجود و پیش رو در مدیریت شهری را با اتخاذ راهکارهایی مدیریت کند تا به ایده آل های یک شهر آرمانی دست یابیم.

وی افزود: از شورای عالی استان‌های کشور نیز این انتظار وجود دارد که با برنامه‌ریزی و آسیب شناسی مسایل و با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی مشکلات حاکم را حل کند.

وی ادامه داد: برخی چهل سال است خورده اند و خوابیده اند، هیچ برنامه ای برای روزهای بحرانی نداشته اند، اگر این طور نبود امروز برق بازار ارومیه را فلج نمی‌کرد. این مسئله برق فورا باید برنامه ریزی و حل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.