مدیرکل امور آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: قطعی های مکرر برق، تامین آب روستاهای استان را با مشکل مواجه کرده است.

کاظم محمدی اقدم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به دلیل بارشهای خوب بهاری با مشکل کمبود آب در روستاها مواجه نیستیم گفت: متاسفانه قطعی های مکرر برق تامین آب روستاهای استان را با مشکل مواجه کرده است.

وی بیان کرد: برای رفع مشکل برق، تعداد ۸ ژنراتور مولد برق در روستاهای مختلف استان نصب شده و تعداد ۱۵ ژنراتور نیز درمرحله خریداری بوده و طی هفته آینده تحویل و در نقاط موردنظر نصب خواهد شد .

محمدی اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه آب و فاضلاب روستایی سطح استان در تلاش برای رفع مشکلات کمبود آب ناشی از قطعی های برق هستند و امیدواریم با سپری شدن فصل گرما مشکل قطعی آب برطرف شود .

مدیرکل امور آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی در هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح پروژه های آبرسانی به ۵۰ روستای آذربایجان غربی خواهیم بود تا مردم عزیز این روستاها نیز از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.