پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن روز گذشته و قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بحرین، قرارداد یکساله ای با باشگاه شهرداری ارومیه امضا کرد.
وی بیان کرد: تیم شهرداری ارومیه در سال جاری برای بستن تیم یک دست و هماهنگ مصمم است و به طور یقین در ادامه کار نیز به دنبال جذب بازیکنان مطرح دیگر خواهد بود.
رضایی گفت: والیبال ارومیه جایگاه خاصی در سطح کشور دارد و امسال قصد داریم برای جلب رضایت هواداران و والیبال دوستان این شهر هر آن چه در توان داریم به کار بگیریم.
وی ادامه داد: روز گذشته نیز «بهروز عطایی» با عقد قرارداد یکساله هدایت تیم والیبال این باشگاه در فصل پیش رو را بر عهده گرفت و در ادامه نیز«شهرام محمودی» در پست پشت خط زن، «سید محمد موسوی» بازیکن سرعتی و «حسین امیری» در پست قدرتی زن نیز قراردادی یکساله با این باشگاه امضا کردند.
رضایی افزود: «بهروز عطایی» هم اکنون هدایت تیم ملی جوانان ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که از 30 تیر تا 6 مرداد سال جاری برگزار خواهد شد را بر عهده دارد و تمرین های تیم شهرداری ارومیه پس از بازگشت از این مسابقات آغاز می شود.
به گزارش ایرنا بر اساس شنیده ها عادل غلامی بازیکن پیشین تیم ملی در پست مدافع میانی هم بازیکن دیگری است که باشگاه شهرداری ارومیه با او مذاکره کرده است؛ برای پست پاسور هم محمدطاهر وادی گزینه مورد نظر بهروز عطایی است اما از جواد کریمی و مهدی مهدوی هم به عنوان 2 گزینه دیگر برای حضور در این پست نام برده می شود.
سی امین دوره لیگ برتر والیبال از مهر 97 آغاز می شود و ارومیه 2 تیم در این کارزار خواهد داشت که هدایت تیم دوم نیز بر عهده «جاوید محسنی نیا» است؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته و پس از کش و قوس های فراوان و با هدایت ساسان خداپرست مقام پنجم لیگ برتر ایران را کسب کرد.
سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، محمدرضا حضرت پور و امیرحسین توخته از جمله بازیکنان ارومیه ای تیم ملی در لیگ ملت های والیبال 2018 بودند.
تیم های ارومیه ای در 29 دوره برگزاری لیگ والیبال حضور پررنگی داشته اند اما 2 مقام نایب قهرمانی، 6 مقام سومی، سه مقام چهارمی و سه مقام پنجمی تنها دستاورد تیم های این شهر والیبال خیز بوده است.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.