به گزارش ایرنا سرهنگ مهدی اسمعیلو روز دوشنبه در جمع سرگروه های صالحین در ماکو با بیان اینکه اولین گام در تشکیل حلقه های صالحین خودشناسی است، بیان کرد: در دوره های آموزشی حلقه صالحین باید تقویت مباحث اعتقادی، احکام، تاریخ و قرآن مدنظر قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اردوی آموزشی برای استادیارها، سرمربیان، مربیان و سرگروه های صالحین با هدف رشد، تعالی و پرورش نیروهای انقلابی باید به طور مستمر برگزار شود، افزود: تربیت و پرورش عقل، روح و رفتارسازی در اردوهای یک روزه حلقه های صالحین مدنظر قرار گیرد.
سرهنگ اسمعیلو بر ضرورت بصیرت افزایی همگام با رصد فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: در این حلقه ها باید استعدادها و جوانان مستعد رشد، شناسایی و پرورش یابند.
معاون تربیت و آموزش سپاه ماکو با بیان اینکه کلیه اقدامات باید با هدف کیفی سازی و ایجاد فضای صمیمی و شاد در پایگاه ها انجام گیرد، اضافه کرد: سرگروه های حلقه های صالحین باید افرادی دلسوز و متخصص باشند تا بتوانند به الگویی مناسب برای زیرمجموعه خود تبدیل شوند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه سرگروه حلقه های صالحین باید قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز را داشته باشند، گفت: تعامل و ارتباط سازنده پایگاه ها و حلقه های صالحین بر رشد اعضای آنان تاثیر مثبتی دارد.
به گزارش ایرنا برگزاری طرح تربیتی صالحین از سال های پایانی دهه 1380 شمسی در کشور آغاز شده و یکی از گسترده‌ترین طرح های بسیج سپاه پاسداران است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.