پیمان رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مربی هم اکنون هدایت تیم ملی جوانان ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که از 30 تیر تا 6 مرداد سال جاری برگزار خواهد شد را بر عهده دارد و تمرین های تیم شهرداری ارومیه پس از بازگشت از این مسابقات آغاز می شود.
وی در مورد بازیکنان جدید تیم شهرداری ارومیه در فصل پیش رو نیز بیان کرد: «شهرام محمودی» در پست پشت خط زن، «سید محمد موسوی» بازیکن سرعتی و «حسین امیری» در پست قدرتی زن نیز قراردادی یکساله با این باشگاه امضا کردند.
رضایی گفت: امروز برای مذاکره با بازیکنان جوان ارومیه ای حاضر در تیم های ملی که هم اکنون در اردو به سر می برند، به تهران سفر می کنم تا قرارداد اولیه ای نیز با آنان منعقد شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه به زودی خبرهای خوش دیگری برای والیبال دوستان ارومیه منتشر می شود، ابراز امیدواری کرد تا در سایه تشکیل یک تیم قدرتمند در فصل آینده، آرزوی دیرینه کسب قهرمانی این باشگاه در لیگ برتر ایران محقق شود.
به گزارش ایرنا پیمان رضایی یک ماه پیش به سمت مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه انتخاب شد؛ شهر ارومیه امسال 2 تیم در لیگ برتر والیبال ایران خواهد داشت که هدایت تیم دوم نیز بر عهده «جاوید محسنی نیا» است.
بهروز عطایی از سال 1386 پا به دنیای مربیگری گذاشت و در سال 1387 با تیم کاله قهرمان لیگ دسته یک کشور شد؛ این مربی سرشناس چندین عنوان سومی و قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا را با این تیم کسب کرد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته پس از کش و قوس هایی فراوان و با هدایت ساسان خداپرست مقام هشتم لیگ برتر ایران را کسب کرد.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.