رضا حسینی روز یکشنبه در نشست با مسوولان خرید گندم در ارومیه افزود: به علت اینکه آذربایجان غربی جزو استان های آخر در برداشت محصول گندم در کشور به شمار می رود، همواره با کمبود اعتبار در پرداخت بهای گندم مواجه بوده که این نقیصه باید رفع شود.
وی اضافه کرد: نباید فروشندگان گندم استان دغدغه های مالی داشته باشند و کوچکترین راههای سوء استفاده ها نیز باید مسدود شود تا این دغدغه به حداقل برسد.
وی بیان کرد: رعایت بهداشت محل نگهداری، ترافیک جاده ای و نحوه حمل و نقل و دسترسی به مکان های تحویل گندم باید در خرید گندم از زارعان مورد توجه باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: توزیع باسکول، بهداشت محل نگهداری و نصب روشنایی شب و دوربین مداربسته در محل های تحویل از ضرورت های این بخش است که برای بهبود عملکرد باید در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش ایرنا خرید گندم در آذربایجان غربی از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد؛ پیش بینی خرید این محصول در آذربایجان غربی بین 600 تا 650 هزار تن متغیر است.
قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم با چهار درصد افت مفید و 2 درصد افت غیر مفید حداکثر تا 2 درصد سن زدگی و رطوبت 12 درصد، 13 هزار ریال تعیین شده است.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.