رامین امیدباراندوزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات بر خلاف روال قانونی که با حضور چهار تیم برگزار می شود، تیم نوجوانان ارومیه به دلیل اختلاف فنی زیادی که با سه تیم دیگر راه یافته به مرحله نهایی داشت با موافقت مسوولان هیات والیبال استان از حضور در دیدارهای نهایی کنار رفت تا رقابت های پایانی با حضور تیم های میاندوآب، پیرانشهر و خوی برگزار شود.
وی بیان کرد: در این دیدارها که عصر روز پنجشنبه /21 تیر ماه جاری/ به میزبانی ارومیه برگزار شد، ابتدا تیم پیرانشهر 2 بر یک خوی را شکست داد و میاندوآب در 2 ست متوالی پیرانشهر را پشت سر گذاشت و در ادامه نیز میاندوآب با همین نتیجه بر تیم خوی پیروز شد و با کسب 2 پیروزی سکوی نخست را نصیب خود کرد.
وی ادامه داد: پیرانشهر با یک پیروزی نایب قهرمان شد و خوی بدون پیروزی بر سکوی سوم جای گرفت.
به گزارش ایرنا مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان شمال و جنوب استان به صورت همزمان روز دوشنبه هفته گذشته /11 تیر ماه/ در شهرهای چالدران و سردشت برگزار شده بود.
در رقابت های شمال استان تیم های ارومیه، خوی و شوط، چالدران، ماکو، چایپاره و سلماس و در رقابت های جنوب استان تیم های میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، مهاباد، نقده، اشنویه و سردشت به مصاف هم رفتند.
به گزارش ایرنا سرمربیگری تیم نوجوانان ارومیه بر عهده رامین مرادپور است.
تیم والیبال نوجوانان ارومیه طی سال های 1394 و 1395 عنوان قهرمانی ایران را کسب کرده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.