ناصر اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 39 هزار و 823 نفر از این تعداد بیمه شده اصلی و 75 هزار و 903 نفر بیمه شده تبعی هستند.
وی ادامه داد: حدود 39 هزار و 823 نفر از این تعداد در مشاغل مختلف حق بیمه پرداخت می کنند که حدود 2 هزار و 850 نفر در بخش مشاغل آزاد هستند.
وی اضافه کرد: مابقی افراد زیر پوشش نیز در بخش های بیمه کارگران ساختمانی، بیمه اجباری، باربران، بیمه خادمان مساجد و بیمه زنبورداری دسته بندی شده است و از این طریق از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند.
مدیر تامین اجتماعی خوی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح بیمه بیکاری در این شهرستان، 493 نفر از مزایای این بیمه استفاده کرده اند.
اکبری با اشاره به تعداد افراد بیمه شده مستمری بگیر که شامل افراد مستمری بگیر، بازمانده، از کار افتاده و بازنشسته هستند، گفت: 6 هزار و 736 نفر مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نقده هستند.
وی افزود: از این تعداد مستمری بگیر چهارهزار و 21 نفر بازنشسته هستند.
به گزارش ایرنا، حدود 38 درصد جمعیت آذربایجان غربی با یک میلیون و 156 هزار نفر جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات این بیمه استفاده می کنند.
55 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که جمعیتی بالغ بر 42 میلیون نفر را شامل می شود.
بیمه تامین اجتماعی یکی از سازمان های بیمه گر است که در کنار بیمه سلامت، عنوان بزرگترین سازمان های بیمه گر کشور و استان های مختلف را در اختیار دارد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.