به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، ائمه جمعه و جماعت و مسوولان چایپاره افزود: برنامه‌ و هدف اصلی دشمن ایجاد شکاف بین نظام و مردم است.
وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار در دوران دفاع مقدس، گفت: در آن دوران دشمن معلوم بود و مردم به مقابله با آنان برخاسته بودند و با تمام توان از رزمندگان اسلام حمایت می کردند.
حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: دشمن هم اکنون در هر مکانی و زمانی که زمینه نفوذ پیدا کند، وارد میدان می شود و پی بردن به ابعاد جنگ نرم دشمنان نیازمند بصیرت است.
وی با تبیین بخشی از ایثارگری های مدافعان حرم، گفت: هر کاری که انگیزه خدایی داشته باشد به ثمر می نشیند و نتیجه می دهد و مدافعان حرم چون با نیت پاک وارد میدان شدند، نتیجه مطلوبی را کسب کردند.
حجت الاسلام سرایی علت دشمنی استکبار با نظام اسلامی را شکست پی در پی توطئه های آنان در منطقه بیان کرد و ادامه داد: تعمیق، نفوذ و صدور انقلاب به کشورهای اسلامی، پیشرفت های علمی و عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی، عدم تسلیم و سازش پذیری انقلاب اسلامی و شکست هیمنه ابرقدرت ها و استکبار مواردی است که دشمنان نظام اسلامی از آن واهمه دارند.
وی با بیان اینکه برخی از مسوولان هنوز باور ندارند که کشور درگیر یک جنگ فرهنگی و اقتصادی است، بیان کرد: بیداری، بصیرت و پیروی از ولایت تنها راه چیره شدن بر این مشکلات است.
به گزارش ایرنا در ادامه نیز آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره انجام شد و حجت الاسلام عبد اله قنبری به عنوان مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره معرفی و از زحمت های حجت الاسلام خیراله شریفی قدردانی شد.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.