به گزارش ایرنا 'سامرند مرزنگ' روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این درمانگاه تا 2 ماه آینده با تکمیل نصب دستگاه های اصلی آغاز بکار می کند.
وی با اشاره به اینکه ساختمان درمانگاه هنوز توسط پیمانکار تحویل داده نشده است، بیان کرد: دستگاه های رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی و اکوکاردیو گرافی توسط هیات امنای وزارت بهداشت و درمان و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان تامین و نصب آن در حال انجام است.
مرزنگ همچنین با اشاره به ساخت بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد گفت: اعتبار این طرح در ردیف بودجه وزرات کشور تصویب شده اما هنوز محل ساخت آن به تایید نهایی نرسیده است.
وی افزود: اقدامات عملیات ساخت و کلنگ زنی این بیمارستان قبل از پایان سال انجام می شود.
رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد همچنین با اشاره به افزایش گرما و بالا رفتن احتمال فاسد شدن مواد غذایی، گفت: نظارت و بازرسی مشترک با اداره اصناف از واحدهای تولیدی و نگهداری مواد غذایی بطور شبانه روزی انجام می شود.
مرزنگ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به شبکه بهداشت گزارش دهند.
وی همچنین از برگزاری همایش مجمع سلامت در مهاباد خبر داد و بیان کرد: این همایش در اواخر تیرماه با حضور نمایندگان حوزه بهداشت استان برگزار می شود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای یک بیمارستان، 65 خانه بهداشت، 9 مرکز سلامت روستایی، پنج مرکز شهری و بیش از 200 مطب خصوصی است.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.