امیر حاتم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 160 نفر از شرکت کنندگان در این رقابت ها مرد و 40 نفر زن هستند، افزود: این ورزشکاران به مدت سه روز در بخش هدف زنی یا فرود دقت با هم رقابت می کنند.
وی مجموع جوایز نقدی مسابقات را 260 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در بخش مردان 100 میلیون ریال برای نفر نخست، 60 میلیون ریال برای نفر دوم و 30 میلیون ریال برای نفر سوم در نظر گرفته شده است؛ در بخش بانوان نیز به دلیل کم بودن تعداد شرکت کنندگان نسبت به مردان به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 20 و 10 میلیون ریال اهدا می شود.
وی ادامه داد: مسابقه عکس ورزشی نیز یکی از برنامه های جنبی این رقابت های بین المللی است و جایزه نفر نخست این بخش پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم 2 میلیون ریال خواهد بود.
حاتم زاده با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این رشته ورزشی تمایلی برای اسکان در هتل و تردد به شهر ندارند، گفت: این ورزشکاران در یکی از مدارس شهر سیلوانا و خانه های برخی از اهالی منطقه اسکان داده شدند تا به دور از زندگی ماشینی از هوای پاک منطقه لذت ببرند.
به گزارش ایرنا چهارمین دوره مسابقات بین المللی پاراگلایدر سیلوانا تا 22 تیر ماه جاری ادامه می یابد و آیین اختتامیه آن در ساعت 17:30 روز جمعه برگزار می شود.
شرکت کنندگان در این مسابقات از ساعت 7:15 تا 11 و 16 تا 20 به رقابت می پردازند؛ برپایی چادرهای عشایری و نمایشگاه صنایع دستی از دیگر برنامه های جنبی این رقابت های بین المللی است.
پاراگلایدر ساده ترین وسیله برای پرواز بشر است و از آنجا که خلبان آن برخلاف هواپیما در کابین قرار ندارد، تجربه شگفت انگیزی از پرواز را به ارمغان می آورد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.