به گزارش ایرنا محمدرضا بخارایی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات هاکی آذربایجان غربی افزود: این رشته به دلیل تبلیغات نادرست در خصوص آسیب پذیر بودن برای دانش آموزان در سطح مدارس جا نیافتاده و تاکنون تفاهم نامه ای نیز با وزارت آموزش و پرورش بسته نشده است.
وی با تاکید بر اینکه برای توسعه عمومی این رشته در سطح جامعه تفاهم نامه ای بین فدراسیون هاکی و فدراسیون ورزش های همگانی منعقده است، گفت: هاکی هم اکنون در دانشگاه های مهاباد، کرمانشاه و یاسوج به عنوان واحد درسی رشته های تربیت بدنی تدریس می شود و این امر جای بسی امیدواری دارد.
وی در ادامه سخنان خود در خصوص مشکلات زمین چمن مصنوعی نقده گفت: این زمین به انشعابات آب و گاز نیاز دارد و امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این خصوص چاره اندیشی کند.
بخارایی به ظرفیت تیم های هاکی سالنی و چمنی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: نقش تاثیرگذار هاکی بازان این استان در مسابقات آسیایی و جهانی بر هیچکس پوشیده نیست و امیدوارم با پشتوانه سازی شاهد استمرار این امر در سطوح فراملی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: هیات هاکی استان مقبولیت و جایگاه خاصی دارد و حضور ورزشکاران نقده در معیت تیم ملی افتخار بزرگی برای این منطقه است.
عبدالله چمن گلی بیان کرد: صنعتی نبودن آذربایجان غربی و نبود حامی مالی جهت تیم داری در رشته های مختلف ورزشی یکی از بزرگترین مشکلات ورزش استان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات هاکی آذربایجان غربی در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد و طی آن اکبر قاسمی برای سومین دوره متوالی با کسب تمامی آرا (16 رای) به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
وحید ابراهیمی و فرهاد لشکری دیگر کاندیداهای این مجمع با وجود تایید صلاحیت از حضور در این مجمع انصراف دادند.
آذربایجان غربی ظرفیت بی بدیلی در این رشته ورزشی دارد و رضا نوروززاده هاکی باز ملی پوش اهل نقده عنوان آقای گل آسیا را در اختیار دارد.
تیم ملی هاکی سالنی ایران برای نخستین بار در بهمن سال گذشته بر سکوی سوم مسابقات جهانی 2018 جای گرفت و به عنوان پدیده این رقابت ها شناخته شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.