به گزارش ایرنا دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از این ورزشکاران گفت: سال پرفروغی برای والیبال ارومیه در جریان است و حضور 13 بازیکن، 2 مربی و یک آنالیزور ارومیه ای در ترکیب تیم های ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و زیر 19 سال بانوان افتخاری برای این شهر والیبال خیز است.
غلامحسین کردستانچی خطاب به ملی پوشان نوجوانان حاضر در این مراسم بیان کرد: وظیفه شما به عنوان بازیکنان تیم ملی خطیرتر از یک بازیکن عادی است و باید مراقب باشید که غرور کاذب مانع پیشرفت تان در ورزش و زندگی شخصی نشود.
وی بیان کرد: والدین این ملی پوشان نیز پا به پای فرزندانشان در میادین تمرینی و مسابقات حضور مستمر داشتند و زحمت های آنان تاثیر زیادی در افزایش انگیزه و روحیه این ورزشکاران داشته است.
کردستانچی ادامه داد: نوجوانان و جوانان شهر ارومیه استعداد بالایی در رشته والیبال دارند و امکانات سخت افزاری این رشته نسبت به میزان علاقه مندی و استقبال عمومی کافی نیست.
وی گفت: با افتتاح آکادمی بین المللی والیبال در ورزشگاه تختی ارومیه شاهد پیشرفت روز افزون این رشته در این شهر خواهیم بود.
رییس اداره ورزش و جوانان ارومیه نیز در این مراسم گفت: نوجوانان والیبالیست ارومیه ای نقش تاثیرگذاری در پیروزی تیم ملی و بالا بردن کاپ برنز آسیا داشتند و امیدواریم این موفقیت ها مستمر باشد.
سجاد بیرامی بیان کرد: والیبال ارومیه با بیش از 60 سال پیشینه درخشان پیشکسوتان بزرگی را در دل خود جای داده است که همچون چراغ راهی روشنی بخش این مسیر برای جوانان امروز هستند.
وی ادامه داد: امسال 75 ورزشکار ارومیه ای در رشته های مختلف به اردوهای تیم ملی دعوت شده که سهم والیبال بیشتر از سایر رشته هاست.
بیرامی گفت: داشتن ذهن برتر و و ماندن در آن شرایط 2 مقوله مهمی است که می تواند هر ورزشکاری را در اوج آمادگی نگه دارد و عمر قهرمانی اش را افزایش دهد.
سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران نیز در این جلسه گفت: ورزشکار حرفه ای یا عاشق است یا دیوانه زیرا جوانی و بهترین سال های عمر خود با تحمل سختی های تمرین و مرارت مسابقات صرف می کند تا به قله های افتخار در عرصه ورزشی برسد.
یدالله کارگرپیشه گفت: نظام مندی، داشتن اهداف عالی، احترام و پرهیز از غرور کاذب از خصوصیات بارز یک ورزشکار حرفه ای است.
وی در ادامه افزود: همدلی و اتحاد یکی از فاکتورهای مهم در ورزش است و کسب موفقیت های غرورآفرین برای والیبال ارومیه متعلق به خانواده والیبال استان است و نباید برخی ها آن را به نام خود سند بزنند و باعث تفرقه افکنی شوند.
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نیز گفت: زحمت های هیات والیبال استان بر هیچکس پوشیده نیست ولی جا دارد از تلاش های چندین ساله مسوولان باشگاه مقاومت ارومیه در جذب، شناسایی و تربیت والیبالیست های ملی پوش قدردانی کنیم.
یاشار جوادی بیان کرد: توجه به این رشته وظیفه ذاتی هیات والیبال استان است ولی باشگاه مقاومت ارومیه بدون هیچگونه چشم داشتی در راستای توسعه والیبال قدم برداشته و به طور یقین پس از این نیز تلاش خواهد کرد.
به گزارش ایرنا پس از درخشش سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته و میثم صالحی در لیگ ملت های 2018 والیبال این بار نوبت به چهار بازیکن دیگر ارومیه ای رسید که در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شایستگی های خود را به نمایش گذاشتند.
حضور سهیل مسعود در پست پاسور، کمیل اکبری و امیرحسین همتی در پست دریافت کننده قدرتی و بردیا سعادت در پست قطر پاسور در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران افتخاری دیگر برای پایتخت والیبال ایران است که طی هفته های گذشته توانستند ضمن کسب سهمیه جهانی 2019 مصر، کاپ برنزی آسیا را نیز بالای سر ببرند.
در این مسابقات «بردیا سعادت» کاپیتان ارومیه ای تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان بهترین پشت خط زن 2018 آسیا معرفی شد.
سال گذشته نیز امیر حسین توخته سرعتی زن ارومیه ای تیم ملی ایران عنوان بهترین مدافع نوجوانان 2017 جهان را به خود اختصاص داده بود.
مراسم تجلیل از این بازیکنان شامگاه سه شنبه /19 تیر ماه جاری/ در محل هیات والیبال آذربایجان غربی و با مشارکت اداره ورزش و جوانان ارومیه برگزار شد.
در این مراسم پیشکسوتان والیبال ارومیه و خانواده های بازیکنان ملی پوش نیز حضور داشتند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.