فرماندار ارومیه از ثبت نام بیش از ۲۰۰۰نفر از ارومیه در سامانه کارا خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، عباس حسن خانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه موضوع اشتغال را اولویت اصلی آذربایجان غربی و ارومیه عنوان کرد و افزود: از زمان بازگشایی سامانه کارا 2 هزار و 463 نفر از ارومیه در این سامانه ثبت نام کرده اند که 131 پرونده ازبین این طرح ها به تصویب کارگروه استغال استان رسیده است.

وی افزود: برای طرح های اشتغال ارومیه 41 میلیارد ریال اعتبار تصویب شده است که تاکنون 24 میلیارد ریال از آن ها اختصاص است.

فرماندار ارومیه از توزیع 162 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی که از محل منابع استانی نفت و گاز و قانون استفاده متوازن تامین اعتبار میشوند خبر داد و افزود: دستگاه های نظارتی استان و واحد های نظارتی دستگاه های اجرایی باید نظارت های لازم از طرح ها در راستای کیفیت و زمان اجرای پروژه ها داشته باشند تا از هدر رفت اعتبارات جلوگیری شود.

حسن خانی همچنین با تاکید بر صرفه جویی در مصرف منابع انرژی در ادارات شهرستان خاطرنشان کرد: کارگروه ویژه ای در سطح شهرستان برای کنترل مصرف آب و برق در ادرات تشکیل خواهد شد و اداراتی که عملکرد خوبی در صرفه جویی از منابع انرژی داشته باشند تقدیر خواهند شد.

وی  با تاکید بر تغییر کاربری و یا نوع کشت فضای سبز ادارات نیز اظهار کرد: کلیه ادارات شهرستانی که از فضای سبز بهره و توان تامین آب آن را ندارند در روزهای آتی باید نسبت به تغییر نوع کشت به گونه های کم آب و یا تغییر کاربری اقدام کنند.

فرماندار ارومیه اشاره به اینکه برای مقابله با تحریم های تحمیلی به نظام اسلامی باید علاوه بر تدابیر کلان در سطح استانی و شهرستانی نیز تدابیر و برنامه های ویژه  ای داشته باشیم خاطرنشان کرد: باید مردم به این باور برسند که دولت برای روزهای سخت تدابیر ویژه دارند و با حفظ اتحاد و همدلی مردم با مسئولین می توان این روزها را پشت سر گذاشت.

وی تاکید کرد : جریانات مختلف در عین تفاوت در سلایق سیاسی باید در راستای حفظ نظام اسلامی، تمامیت ارضی و حفظ و صیانت از خون شهیدان اتحاد و انسجام خود را در برابر دشمنان حفظ کنند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.