عاقل حبیبیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رکورد حریف چینی در این رقابت، هفت دقیقه و هفت ثانیه است و در صورتی که بتوانم 10 ثانیه این رکورد را بهبود ببخشم، می توانم به کسب طلا امیدوار باشم در حالی که در تمرینات رکورد زیر هفت دقیقه را ثبت کرده ام.
وی در خصوص اردوی یک ماهه در کشور چین گفت: تمرینات خوب و پرفشاری به صورت استقامتی و قدرتی زیر نظر 'لیو چیون' سرمربی چینی انجام دادیم و پس از بازگشت به ایران و یک دوره تمرینی در ارومیه هفته آینده دوباره عازم کشور چین می شویم.
وی بیان کرد: در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی با وجود تمام تلاشی که داشتم با ایستادن در رده چهارم از رسیدن به مدال باز ماندم ولی این بار فقط برای کسب مدال طلا به میدان می روم.
این رویینگ سوار ملی پوش اهل نقده بیان کرد: از فروردین ماه امسال تمرینات بسیار خوبی در سد شهرچایی ارومیه زیر نظر طاهر کبوتری مربی تیم ملی داشتیم و تمرینات آماده سازی به صورت کامل، منظم و هدفمند انجام شده است.
به گزارش ایرنا ، عاقل حبیبیان که در سال 1365 در نقده متولد شده، از سال 1385 عضو تیم ملی قایقرانی است.
این ورزشکار ملی پوش چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه ورزشی دارد و پس از محسن شادی پرافتخارترین رویینگ سوار ایران به شمار می رود.
تیم ملی رویینگ مردان ایران متشکل از هشت ورزشکار عازم بازی های آسیایی جاکارتا می شود که محسن شادی، عاقل حبیبیان و رضا قهرمانی سه نماینده از شهرستان نقده آذربایجان غربی در این ترکیب حضور دارند.
طاهر کبوتری مربی مهابادی تیم ملی رویینگ مردان ایران نیز دیگر نماینده استان در بازی های آسیایی جاکارتا است.
محسن شادی و رضا قهرمانی هفته گذشته به ترتیب در مسابقات جام آسیا و قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی مدال طلای رقابت ها را کسب کرده و با روحیه خوبی در بازی های آسیایی شرکت خواهند کرد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.