آزاد موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدارهای هفته اول و دوم لیگ منطقه یک نونهالان پسر کشور طی روز / 15 و 16 تیر ماه جاری/ با حضور 75 تکواندوکار منتخب از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان در قالب هشت تیم به میزبانی تبریز برگزار شد.
وی بیان کرد: بازیکنانم با وجود حضور تیم های گیلان، زنجان و تبریز که به ترتیب مقام های اول، سوم و پنجم ایران را در کارنامه دارند، کار بسیار سختی مقابل آنان در رقابت های منطقه یک کشور داشتند ولی با درخشش در این مسابقات انگیزه خود را برای صعود به مرحله نهایی به نمایش گذاشتند.
موسوی گفت: ما در هفته های اول و دوم مرحله نخست لیگ منطقه یک با وجود کسب 6 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل امتیاز انفرادی با تیم گیلان در رده دوم جای گرفتیم.
وی ادامه داد: مرحله دوم (هفته سوم و چهارم) پنجم مرداد ماه و مرحله سوم (هفته های پنجم و ششم) لیگ منطقه یک کشور 20 مرداد ماه جاری به ترتیب در استان های زنجان و گیلان برگزار می شود.
موسوی با اشاره به اینکه 2 تیم برتر مناطق پنجگانه به مرحله نهایی کشور صعود می کند، گفت: جدال اصلی تیم شهدای دادگستری ارومیه بین تیم های قدرتمند گیلان و زنجان است تا بتواند با حفظ جایگاه دومی به مرحله نهایی لیگ کشور صعود کند.
وی افزود: امیرحسین جلالت، امیرمحمد حکمت، بهداد سهرابی، کیان پزشکی، سینا علیزاده، پوریا عظیم زاده، آرتین صفایی، پوریا رضاپور، علی اصغر احمدزاده، سیپان آمویی و احمد رضا عظیم زاده بازیکنان شهدای دادگستری در این مسابقات هستند.
موسوی گفت: در دیدارهای هفته نخست هیات تبریز 6 بر چهار هیات ابهر را شکست داد، هیات گیلان هشت بر 2 هیات زنجان را برد، شهدای دادگستری ارومیه 6 بر چهار هیات اردبیل را پشت سر گذاشت و تیم تکنیک سهند 6 بر چهار مقابل هیات خوی به برتری رسید.
وی ادامه داد: در دیدارهای هفته دوم نیز گیلان 6 بر چهار ابهر را شکست داد، هیات زنجان با همین نتیجه بر تکنیک سهند غلبه کرد، تیم هیات خوی 6 بر چهار هیات اردبیل را برد و شهدای دادگستری ارومیه هفت بر سه مقابل هیات تبریز به برتری رسید.
به گزارش ایرنا تیم های هیات تبریز، تکنیک سهند، هیات خوی، شهدای دادگستری ارومیه، هیات اردبیل، هیات زنجان، هیات ابهر و هیات گیلان هشت تیم حاضر در رقابت های لیگ تکواندو نونهالان پسر منطقه یک هستند.
اسلام صفایی و حجت شریفی به عنوان مربیان و مهدی حکمت در سمت سرپرست تیم تکواندوی نونهالان شهدای دادگستری ارومیه ایفای نقش می کنند.
تیم خردسالان و نونهالان شهدای دادگستری مقام قهرمان لیگ آذربایجان غربی و نایب قهرمان لیگ کشور در زنجان را در کارنامه دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.