جمال خسروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جلسه اجرای ساماندهی رودخانه سیمینه رود، ساخت مرکز بهداشتی (خانه سلامت) در منطقه امیرآباد، ادامه بهسازی معابر و کوچه ها و واگذاری 300 تن قیر رایگان برای اجرای طرح های مختلف شهرداری این شهر تصویب شد.
وی با اشاره به اینکه شهر بوکان یکهزار و 800 هکتار وسعت دارد، اضافه کرد: 340 هکتار بافت فرسوده و 172 هکتار سکونتگاه های غیر رسمی داخل محدوده این شهر قرار دارد.
خسروی بیان کرد: 72 هکتار از سکونتگاه ها هم خارج از محدوده شهر قرار دارد که در طول 20 سال گذشته بدون زیرساخت های خدماتی و رفاهی ایجاد شده است.
فرماندار بوکان ادامه داد: در ستاد باز آفرینی در شهرستان که با حضور تمام دستگاه های اجرایی در سه سال گذشته تشکیل شده، ایجاد زیرساخت های شهری و توسعه و اصلاح شبکه های خدماتی در سکونتگاه های غیررسمی و بافت فرسوده در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: در ستاد بازآفرینی شهرستان بوکان ساخت سالن ورزشی در میدان لاله با هفت میلیارد ریال اعتبار و اختصاص هفت میلیارد ریال دیگر برای بهسازی معابر، خانه محله و تعیین گذربندی و پلاک های مناطق به تصویب رسیده است.
خسروی افزود: در سال جاری نیز بخش عمده ای از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان به ارتقاء شاخص های زیربنایی از جمله آموزش، بهداشت و درمان، ورزشی و بهسازی معابر در این مناطق اختصاص داده شد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.