غلامحسین کردستانچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که قرار بود تا تیم ملی والیبال ب ایران با هدایت جهانگیر سید عباسی، سرمربی ارومیه ای به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شود، برنامه های فدراسیون والیبال ایران تغییر کرده و تیم ملی ایران به جای تیم «ب» در این رقابت ها شرکت می کند.
وی بیان کرد: حضور مرتضی شریفی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور در تیم ملی به عنوان سه بازیکن جوان و با انگیزه که امسال درخشش قابل قبولی در لیگ ملت های 2018 والیبال داشتند و تجربه های ارزشمندی اندوخته اند، جای بسی افتخار و سربلندی برای جامعه ورزش آذربایجان غربی و شهر ارومیه است.
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام فدراسیون محمد طاهر وادی، امیرحسین توخته، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی، علی شفیعی، سامان فائزی، امیر غفور، صابر کاظمی، مهدی مرندی و محمدرضا حضرت پور 14 بازیکن اعزامی به جارکاتا هستند.
تیم ملی والیبال ایران از 27 مرداد تا 11 شهریور امسال به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می شود و سپس در مسابقات والیبال قهرمانی 2018 جهان که از 18 شهریور تا هشت مهر سال جاری به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.