امام جمعه ارومیه گفت:  باید انسجام ملی را حفظ کنیم.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: دشمنان درصدد اختلاف افکنی در بین مردم و نظام هستند و باید همه با پیروی از دستورات رهبری، اجازه اختلاف افکنی را نداده و انسجام ملی را حفظ کنیم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بین دانش آموختگان دانشگاه امام صادق گفت: دشمن میخواهد بین نظام و مسئولان و مردم جدایی ایجاد کند و هدف دشمن ایجاد اختلاف است ولی زهی خیال باطل چون مسئولان، جماعت و نظام از هم جدا نیستند.
حجت الاسلام قریشی با تاکید براینکه برهمه واجب است سخنان رهبری را آویزه گوش کرده و اطاعت کند با بیان سایر محورهای سخنان معظم له در دیدار با دانش آموختگان اظهار کرد: دشمن می خواهد بافشار اقتصادی مردم را به تنگ بیاورد و عده ای مسئله مذاکره با امریکا را دراین ب ین برای رهایی از این مشکل، عنوان می کنند در حالیکه هزینه تسلیم در برابر دشمنان  از ایستادگی در مقابل آن بیشتر است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ،چنانچه  بین مردم تقوا باشد پیروزی حتما محقق می شود.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: اگرچه مشکلات در جامعه هست ولی باید با همکاری هم درصدد حل این مشکلات برآییم نه اینکه به جان هم بیافتیم و اختلاف ایجاد شود،نباید سست شویم،بلکه باید مستحکم درمقابل دشمن ایستادگی کنیم. 
وی اظهار کرد:  حفظ عفت و حیا اساس دین ماست و همه باید در جامعه به این اصل توجه ویژه داشته باشد.
امام جمعه ارومیه ضمن تسلیت شهادت موسس مذهب شیعه جعفری گفت: امام صادق(ع) در دوران امامت خویش فرصتی یافت تا معارف اهل بیت را به صورت گسترده تبلیغ و تبیین کند و ازانجایی که اخلاق و احکام ما توسط این امام بیشتر شرح و بیان شده،مذهب ما به مذهب شیعه جعفری معروف است.
وی بااشاره به شرایط زمان امام صادق (ع) ادامه داد: برخی احکام و جریانهای منحرفی در دوران امامت ایشان ایجاد شده بود و امام صادق با این جریانهای فکری مقابله می کرد و توانست نهضت عمیق فکری ایجاد و دین اسلام و مذهب اهل بیت را حفظ کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.