امام جمعه سلماس گفت: تنها علاج مقابله با امریکا مستحکم کردن ساخت درونی نظام است تا از ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین نظام جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه سلماس افزود: تنها علاج مقابله با امریکا مستحکم کردن ساخت درونی نظام است؛ نظامی که حقیقتا متکی به مردم است و همین مردم از ان دفاع می کنند و به همین دلیل نیز مسئولان ما باید از تنبلی، سهل انگاری، اشرافی گری و تکبر نسبت به مردم برحذر باشند.


وی با اشاره به سالروز امضای پیمان ننگین سعداباد در دوران رژیم پهلوی گفت: پیمان سعداباد سندی ننگین در کارنامه وطن فروشی پهلوی است که طی ان قسمتی از ارتفاعات آرارات که دارای موقعیت سوق الجیشی می باشد به ترکیه واگذار شد و قسمتی از مرز ایران در اروند رود به عراق واگذار شد .

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشگاه امام حسین، باید با انسجامی دشمن شکن پاسخ توطئه ها و طراحی های دشمن را بدهیم.

وی تصریح کرد: امروز فصل یقه گیری و تسویه حساب های سیاسی نیست بلکه فصل مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور است؛ چرا که حضرت امام خمینی نیز در فرمایشی زیبا فرموده اند جهالت است تصور کنیم امریکا حتی یک قدم به صلاح ما برداشته است.

خطیب جمعه سلماس خاطرنشان کرد: برنامه دشمن ایجاد شکاف و دشمنی میان مردم و مسئولین نظام است که سخت در گمراهی و اشتباهند؛ چرا که نظامی جمهوری اسلامی چیزی جز خود مردم نیست و این دو از یکدیگر جدایی ناپذیرند .

حجت الاسلام موسوی با اشاره به کودتاهای نافرجام استکبارجهانی در اوایل انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: کودتای طبس و نوژه از مجله طرح های دشمنان داخلی و خارجی ضد این نظام مردمی بود که سازمانهای جاسوسی از جمله سیا پیروزی انان را قطعی می دانستند اما به فضل الهی با شکستی مفتضحانه به درس عبرتی در تاریخ کودتاهای نظامی جهان تبدیل شدند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.