یاشار جوادی روز جمعه پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر چین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات حضور تیم های آماده ای چون کره جنوبی، ژاپن و چین تایپه سطح رقابت ها را بسیار بالا برده بود.
این مربی جوان ارومیه ای بیان کرد: بازیکنان ایران در دیدارهای گروهی پس از پیروزی مقابل تایلند در مصاف با چین تایپه متحمل شکست شدند و این امر موجب شد تا قرعه ایران به نام تیم هند بیافتد.
وی ادامه داد: ولی در ادامه پس از پیروزی مقابل هند و کسب سهمیه جهانی، استرس و نگرانی بازیکنان تا حدودی کمتر شد و تمام نگاه کادر فنی و بازیکنان کسب مقام آسیایی و ایستادن بر یکی از سه سکوی قاره کهن استوار بود.
جوادی گفت: با رسیدن به دیدار نیمه نهایی کار سختی مقابل تیم سرسخت و تند و تیز ژاپن داشتیم و دریافت های بین نقص بازیکنان ژاپنی موجب شد با واگذاری نتیجه این دیدار، بازی فینال را از دست بدهیم.
جوادی با اشاره به انجام تغییرات تاکتیکی تیم ایران در مقابل چین تایپه در دیدار رده بندی، گفت: با توجه به مصدمیت لیبروی تیم، جلسه اعضای کادر فنی برگزار و تصمیم بر این شد تا تغییراتی در چندین پست انجام دهیم و خوشحالیم که این تغییرات نتیجه داد و توانستیم بازی کم اشتباه و قابل قبولی مقابل چین تایپه انجام دهیم.
وی ادامه داد: در دیدار رده بندی مقابل چین تایپه، امیر حسین همتی به عنوان لیبرو و بردیا سعادت در پست قدرتی زن ایفای نقش کردند و با استفاده از پشت خط زن دوم توانستیم به نتیجه مورد نظر برسیم.
جوادی گفت: برای مسابقات جهانی که شهریور سال آینده و به احتمال زیاد به میزبانی کشور مصر برگزار می شود بیشتر از یک سال فرصت داریم و به طور یقین مدافع عنوان قهرمانی 2017 جهان تیم ایران در این دوره از مسابقات هستیم.
به گزارش ایرنا سهیل مسعود در پست پاسور، کمیل اکبری و امیرحسین همتی در پست دریافت کننده قدرتی و بردیا سعادت در پست قطر پاسور چهار بازیکن ارومیه ای حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی تبریز بودند که به همراه این تیم موفق به کسب مقام سوم آسیا و راهیابی به رقابت های جهانی شدند.
در این دوره از مسابقات محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در اقدامی پسندیده «بردیا سعادت» پشت خط زن ارومیه ای و جوان ترین بازیکن این تیم /متولد 1381/ را به عنوان کاپیتان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی کرده بود.
همچنین یاشار جوادی، مربی جوان ارومیه ای از سال گذشته در جمع مربیان تیم ملی نوجوانان ایفای نقش می کند و تاثیر بسزایی در موفقیت های ایران در ترکیب کادر مربیگری دارد.
کاریل داداش آده و عرفان حق نظری، 2 بازیکن نوجوان ارومیه ای نیز تا پایان مرحله چهارم در ترکیب تیم ملی قرار داشتند ولی با صلاح دید کادر فنی از لیست نهایی خط خوردند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عصر امروز جمعه /15 تیرماه / با پیروزی سه بر یک مقابل چین تایپه مقام سوم آسیا را نصیب خود کرد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.