فرزاد امانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفتمین دوره اردوی آماده‌ سازی تیم ملی هندبال ساحلی از 8 تا 12 تیرماه به میزبانی اصفهان در پارک ساحلی ناژوان برگزار شد و تمرینات منظم و هدفمندی را برای رویارویی بهتر با حریفان قوی زیر نظر کادر فنی انجام دادیم.
وی بیان کرد: در ادامه اردوهای تدارکاتی تیم ملی روز شنبه هفته آینده /16 تیر ماه جاری/ راهی شهر آستارا خواهد شد.
وی با اشاره به آمادگی بالای تیم گفت: هم اکنون 13 بازیکن در ترکیب تیم ملی حضور دارند که سه بازیکن با صلاحدید سرمربی خط می خورند ولی من امید زیادی برای ماندن در ترکیب نهایی دارم.
ملی پوش ارومیه ای هندبال ساحلی افزود: تیم ملی ایران سال گذشته مقام سوم آسیا را به خود اختصاص داده و امسال با آمادگی خوبی که دارد مصمم به قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر جهان است.
به گزارش ایرنا، مسابقات جهانی هندبال ساحلی 2018 روسیه از یکم مرداد ماه امسال به مدت یک هفته با حضور تیم‌ های مطرح جهان در شهر کازان روسیه برگزار می‌شود که تیم ملی در دومین حضور خود با تیم‌های کرواسی، آرژانتین و اروگوئه هم گروه است.
فرزاد امانی متولد 1375 و دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه سما ارومیه است و از 15 سالگی فعالیت در رشته هندبال را آغاز کرده است.
سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران را بر عهده دارد.
بنا به اعلام فدراسیون هندبال آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال ساحلی ایران قبل از اعزام به مسابقات جهانی در کشور هلند برپا می شود که برگزاری این اردو هنوز به قطعیت نرسیده است و در غیر این صورت آخرین مرحله از اردوها در تهران به انجام می رسد.
تیم ملی ایران در نخستین حضورش در مسابقات جهانی 2008 اسپانیا در جایگاه یازدهم جهان قرار گرفته است ولی امسال به دلیل آمادگی قابل قبول و برگزاری اردوهای منظم و هدفمند امید زیادی برای صعود از مرحله مقدماتی و قرار گرفتن در بین هشت تیم اول جهان دارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.