به گزارش ایرنا مهرزاد حمیدی شامگاه چهارشنبه در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ارومیه افزود: تحقیقات نشانگر وجود حداقل یک استعداد در هر دانش آموز بوده و بر همین اساس استعدادیابی در رشته های ورزشی و پرورش این استعدادها در دستور کار قرار دارد.
حمیدی ادامه داد: در این مدت استعدادیاب های رشته های مختلف در ٧١ رویداد ورزشی آموزش و پرورش حضور یافته اند که نتیجه آن شناسایی استعدادهای برتر بوده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: لذت کار در آموزش و پرورش و رویت تجلی برنامه ریزی ها در سطح مدارس و کلاس ها غیرقابل توصیف است.
وی اضافه کرد: با هدف توجه به ورزش دانش آموزان، طرح های مختلفی چون المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، حیات پویا، ورزش صبحگاهی، مدرسه قهرمان با شعار 'به مدرسه باز می گردیم' در سطح همه مدارس کشور در حال اجراست.
وی اضافه کرد: استانداری آذربایجان غربی برنامه ریزی ساختاری و هدفمندی را برای آموزش و پرورش استان داشته و برگزاری منظم جلسات شوراهای آموزش و پرورش گواه این ادعاست.
حمیدی به فعالیت های هدفمند معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره و افزود: این استان جزو استان های فعال و برتر این حوزه است.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار، گفت: آموزش و پرورش زیرساخت توسعه کشور بوده و این موضوع امروزه به یک باور تبدیل شده است.
علیرضا رادفر اضافه کرد: نگاه دولتمردان و مردم به آموزش و پرورش باید نگاه سرمایه ای باشد زیرا همه اعضای آن سرمایه های کشور برای تداوم آرمان های نظام و انقلاب هستند.
وی ادامه داد: ارتقای فرهنگی جامعه و بهبود نگاه ها در همین کلاس های درس شکل می گیرد و برنامه ریزی های دقیقی در این راستا باید صورت پذیرد.
وی عملکرد تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش استان رویکرد هدفمندی را در پیش دارد و عملکرد قابل قبولی در زمینه های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی داشته است.
به گزارش ایرنا معاون وزیر آموزش و پرورش به همراه بیش از 270 معلم ورزش کشور در سیزدهمین دوره جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی در ارومیه حضور دارد.
آذربایجان غربی به مدت 2 روز میزبان این معلمان بوده و تدریس روش های برتر تدریس و حضور در کارگاه های آموزشی از برنامه های این جشنواره است.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.