بهرام صمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در سه سال گذشته پنج هزار و 250 نفر نیروی انسانی از سیستم آموزش و پرورش استان خارج و یک هزار و 429 نفر وارد آموزش و پرورش شده است.
وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور در روز جمعه /فردا/ اضافه کرد: سهمیه وزارت آموزش و پرورش در این آزمون 17 هزار و 300 نفر و سهمیه استان 668 نفر است.
وی بیان کرد: نتایج اولیه و 2 برابر ظرفیت این آزمون نیمه اول مرداد و نتایج قطعی پس از مصاحبه، شهریور ماه آینده اعلام می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پس از گذراندن دوره آموزشی یکساله در دانشگاه فرهنگیان، مهرماه 1398 در کلاس های درس حضور می یابند.
صمدی افزود: امسال 662 نفر نیز از طریق کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان در سیستم آموزش و پرورش جذب می شوند.
به گزارش ایرنا، جمعه این هفته /فردا/ پنجمین آزمون متمرکز استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.
این آزمون همزمان در 6 شهرستان آذربایجان غربی شامل ارومیه، خوی، بوکان، میاندوآب، مهاباد و سلماس برگزار می شود.
در این آزمون 684 نفر در ادارات آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، حفاظت محیط زیست و دامپزشکی جذب خواهند شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.