عفت آقازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این طرح بخش کودکان این کتابخانه ها با خلاقیت و نوآوری کتابداران به وسیله کاغذهای رنگی شاد، نقاشی های اعضا، کارهای سقفی و پوسترهای جذاب تزیین شد.
وی اضافه کرد: ایجاد محیط بانشاط برای جذب مراجعان به کتابخانه های عمومی و ایجاد جذابیت برای افزایش گرایش مخاطبان به مطالعه از اهداف مهم طرح شاداب سازی کتابخانه ها به شمار می رود.
وی ادامه داد: فراهم کردن محیطی آرام برای ایجاد احساس امنیت و راحتی برای اعضا در ساعت استفاده از کتابخانه و ایجاد انگیزه برای شرکت در فعالیت های فرهنگی کتابخانه ها به ویژه برای کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف این طرح محسوب می شود.
به گزارش ایرنا کتابخانه های عمومی ارومیه از طریق امانت دادن بیش از 416 هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف و به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی و همچنین نشریه و نرم افزار به عموم مردم خدمت رسانی می کند.
کتابخانه های مرکزی، علامه طباطبایی، شهید مطهری، شهید باهنر، شهید امینی، قائم و فرهنگ در شهر ارومیه فعال است؛ کتابخانه های گنج دانش قوشچی، یار مهربان قولنجی، شهید بهروز زارع قره آغاج، افق دانش راژان، استاد شهریار چنقرالو و شهدای کشتیبان نیز در حومه شهر ارومیه فعالیت می کند.
7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.