رامین امید باراندوزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رقابت های شمال استان که در سالن شهید زاهد چالدران در حال برگزاری است، هفت تیم در 2 گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت می کنند.
وی بیان کرد: در گروه یک این مسابقات تیم های ارومیه، خوی و شوط و در گروه 2 چالدران، ماکو، چایپاره و سلماس به مصاف هم می روند.
باراندوزی گفت: امروز در نخستین روز مسابقات شمال استان تیم سلماس 2 بر صفر مقابل چالدران به برتری رسید و ارومیه با همین نتیجه خوی را پشت سر گذاشت.
وی ادامه داد: در رقابت های جنوب استان نیز هفت تیم حضور دارند که تیم های میاندوآب، بوکان، پیرانشهر و اشنویه در گروه یک و تیم های مهاباد نقده و سردشت در گروه 2 به مصاف هم رفته اند.
باراندوزی گفت: در دیدارهای صبح امروز میاندوآب 2 بر صفر اشنویه را برد، پیرانشهر با همین نتیجه بوکان را پشت سرگذاشت و نقده در 2 ست پیاپی مهاباد را از پیش رو برداشت.
وی با اشاره به اینکه تیم نخست مسابقات به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شود، افزود: در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات 2 تیم برتر هر منطقه (شمال و جنوب)به مرحله بعدی برای انجام بازی های نیمه نهایی و نهایی راه می یابند.
باراندوزی ادامه داد: دیدارهای مرحله دوم هفته آینده به میزبانی یکی از تیم های راه یافته به جمع چهار تیم برگزار می شود.
به گزارش ایرنا سرمربی تیم نوجوانان ارومیه بر عهده رامین مرادپور است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.