موید حسینی صدر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفع سوء تفاهم و تبعیض ها می تواند به همگرایی مردم منجر شود و آنان را به این حقیقت برساند که نظم و انضباط بر کشور حاکم است و حقوقشان پایمال نمی شود.
وی تاکید کرد: نباید شرایط اقتصادی کنونی بهانه ای به دست فرصت طلبان و سودجویان بدهد و زمینه را برای تفرقه افکنی بین مردم، مسوولان و نظام فراهم کند.
مشاور معاون رییس جمهوری ادامه داد: فرصت طلبان و در راس آنان دشمنان، هیچگاه با پیشرفت و توسعه ایران موافق نبوده اند و همواره به دنبال ضربه زدن و ایجاد تفرقه در کشور هستند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حمایت آحاد مردم از مسوولان و برنامه های نظام به عبور از شرایط کنونی اقتصادی منجر می شود.
وی با اشاره به اینکه مردم به دنبال برقراری عدالت هستند، بیان کرد: اگر عده ای از مسوولان در رفاه و عموم مردم در رنج و سختی باشند، دلسردی مردم از مسوولان قابل پیش بینی است.
وی اضافه کرد: کمبود یا رفاه باید برای همه ایرانیان یکسان باشد و این برابری، امیدواری و رضایتمندی مردم از مسوولان و دست اندرکاران را افزایش دهد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان راهکارهای دولت برای شفاف سازی، گفت: سیاست دولت در راستای رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد، گام به گام به پیش می رود.
وی با بیان اینکه دولت با معرفی آنانی که دلار چهار هزار و 200 تومانی گرفته بودند به شفاف سازی دست زده است، گفت: شفافیت در تمام ابعاد مهمترین ابزار در مقابل سوء استفاده است و دولت هم در همین جهت گام بر می دارد.
وی با تاکید بر اینکه ایرانی نمی تواند دستش را به علامت تسلیم در مقابل مشکلات بالا ببرد، بیان کرد: اگر گله و شکایتی هم وجود دارد، اسلام و غیرت ایرانی اجازه تسلیم شدن را به ما نمی دهد و وحدت و همدلی مردم و مسوولان بهترین راه برای حل مشکلات است.
به گزارش ایرنا شرایط اقتصادی کنونی که بخش بزرگی از آن در سایه جو روانی ایجاد شده توسط سودجویان و فرصت طلبان و وابستگان به بیگانگان بوجود آمده، بیشتر از هرچیزی نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسوولان، شفاف سازی دولت و پرهیز از هرگونه تفرقه افکنی است زیرا تفرقه افکنی و غافل شدن از واقعیت ها زمینه را برای آسیب زدن به کشور فراهم می کند.
با خروج آمریکا از برجام عده ای با سوء استفاده از شرایط موجود به تحریک احساسات مردم پرداخته و به آنان چنین القا کردند که با خروج آمریکا از برجام آینده تاریکی در برابر اقتصاد ایران گشوده می شود و مردم با تحریم های سنگینی مواجه می شوند در حالی که تجربه 40 ساله و جنگ هشت ساله حکایت از ایرانی می کند که با تکیه بر داشته های درونی در برابر 36 قدرت جهانی ایستاده است.
از سوی دیگر نیز سوداگران و دلالان از افزایش نرخ ارز بهره برداری کرده و برنامه های شوم خود را برای مایوس کردن مردم پیاده کردند و در شکل معترض دست به غارت اموال عمومی زدند.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.