حسین نیرویار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو در 2 گروه 27 و 21 نفره از روز 11 تا 15 تیر ماه جاری در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.
وی بیان کرد: نام وحید علیزاده در لیست 27 نفره گروه یک این اردو قرار دارد که از امروز آغاز شده و به مدت سه روز /11 تا 13 تیر ماه/ ادامه دارد.
وی گفت: بر اساس اعلام کادر فنی و فدارسیون فوتبال کشور در گروه یک این اردو فردین بحری، یادگار رستمی، امیر حسین مالمیر، سینا قاسمی، فرجام جمالی ایرانی و امیر حسین ریوندی از تهران، شایان علی پاشازاده، رضا آقا محمدی، علیرضا افخم، سالار نصرتی و فرزاد عظیمی از آذربایجان شرقی، علیرضا سفاییان و عیسی باخزری از خراسان رضوی، صادق صالحی، یونس محرابی و مهران نفری از اصفهان، محمد شاد مبارکی وعلیرضا کنکاش پور از گیلان، محمد رضا شاهرخ شاهی از کرمان، وحید علیزاده از آذربایجان غربی، عرفان محرمی از اردبیل، مجید مشیری از فارس، رضا امدادی از هرمزگان، علیرضا عباس نژاد از قم، مصطفی عباسی و طه سلیمانی از مازندران و آرین کمالی از اتریش 27 فوتبالیست دعوت شده در گروه یک هستند.
وی افزود: گروه دوم نیز با حضور 21 وزشکار از 13 تا 15 تیر ماه جاری زیر نظر کادر فنی به انجام می رسد.
نیرویار گفت: چند روز قبل نیز 'سحر محمدزاده' بازیکن اهل ماکو با قرار گرفتن در لیست 27 نفره سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران، از سوم تا هشتم تیر ماه جاری به اردوی آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شده بود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی طی سه سال اخیر از استان های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور است به طوری که سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.
متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه بازیکن نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان غربی هستند.
پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر 14 سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.
خرداد ماه امسال نیز تیم فوتبال جوانان 90 ارومیه به عنوان سرگروه (گروه 3) مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور به لیگ دسته یک جوانان ایران راه یافته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.